Страници

понеделник, 30 септември 2013 г.

Mini haul - Lilly drogerie

Здравейте, Приятели!



Доста често ми се случва да мина покрай магазин на Lilly и да си купя по нещичко. Реших да ви споделя какво си купих при последното ми пазаруване там. Както виждате от снимката по горе бях доста скромна с пазара си, обикновено се изгубвам в такива магазини :).

1. Купих си тези големи тампони за грим, тъй като когато съм ползвала спирала, сенки, фон дьо тен винаги отиват поне три от обикновените тампончета. С тези се надявам да бъда по икономична :).
Цената им е 1.99лв. за 50 бр. Струва ми се разумна цена имайки предвид размерите им.

2.Schauma сух шампоан е другото което си купих. Старият ми сух шампоан свърши и реших да опитам този на Шаума. Все още нямам мнение дали е хубав.
Цената му е 5 лв. за 150 мл.

3.Следващото е Palmers мини лосион за тяло с какаово масло и витамин Е. Реших да го опитам дали ще ми хареса, затова си взех малка опаковка. По принцип е лосион за бременни и предпазва от появата на стрии, но аз исках да го пробвам като дълбоко хидратиращ лосион за по студеното време. Вече го ползвах и мирише точно на какао.
Цената е 2,70 за 50 мл.

4.И последното което си купих е този шампоан на John Frieda за кестенява коса. Старият ми шампоан свърши, а за този съм чела позитивни мнения и реших да го пробвам. За сега нямам впечтления.
Цената е 12 лв. за 250 мл. Както всички шампоани на марката.

Надявам се да сте харесали моят "mini haul", ако искате по подробни впечатления за някой от продуктите пишете по долу в мненията.
Чао и до скоро!

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...