Страници

понеделник, 25 ноември 2013 г.

AVON mini haul

Здравейте, читатели!

Това ревю или по скоро "Какво си купих от AVON?" чака от доста време да бъде пуснато.
Ако сте любопитни за мнението ми за продуктите от снимката продължете да четете по надолу.



1. Първото което си поръчах е тези сенки на Ейвън от новата им серия True Colour. Конкретната палитра която избрах се казва mocha latte и се състой от два матови и два блестящи цвята. Много са подходящи за ежедневен грим. Качеството им е добро. По-добро от старата серия сенки. Имат голямо огледало, което е удобно за използване. Както и разбира се има апликатор, който от едната страна е по широк, а от другата стеснен. Удобен е за нанасяна както по целия клепач, така и нанасяне само с свивката на около, или ако искате ефекта котешки очи.
Цена:11 - 12 лв (зависи от кампанията)
Мисля че цената е добра за качеството което получаваме.

2. Друг продукт от новата серия на AVON, който си поръчах е молива им за устни.
Не мисля че има някаква разлика от старата серия. Дори цветовете са същите. Цветът който аз избрах е mystery mauve. Доста близък до естествения цвят на устните ми и все пак е малко по-тъмен. Траен е но не е водоустойчив.
Цена: 4-5 лв.
Харесва ми и за тази цена е добро вложение.
3. От доста време искам да си купя този ексфолиант на серията Planet SPA. Ексфолиант за тяло с масло от средиземноморска маслина. Тубичката е 200 мл. Капачката е много удобна с капаче. Има лек аромат, вероятно на средиземноморска маслина. Нямам с какво да го сравня. Не е много натрапчив. Все още не съм го ползвала, тъй като чакам да ми свърши този с аромат на ванилия.
Цена: около 10 лв.
Ако ви е интересно какви са ми впечатленията от този продукт, пишете в коментарите и ще направя отделна статия след като започна да го ползвам.
4. И последното нещо, което си купих е това портмоне Natalya на AVON. Хареса ми това че има отделение за снимка, нещо което повечето портмонета на AVON нямат. Има доста отделения. Харесва ми дизайна. Единствената забележка е отделението за монети, нещо не е направено както трябва и когато се опитвам да отворя ципа, той се гъне и с една ръка е малко трудно да постигна успех.
Цена: 20 лв.(редовна), аз го взех за около 11 лв.
За сега съм доволна от него.

Ето и как изглеждат сенките и молива за устни нанесени на ръката ми.


До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...