Страници

събота, 18 май 2013 г.

30 facts about me

Здравейте!

Видях този таг в блога на fairylandofellie за които съм абонирана. Стори ми се доста интересна идея и реших и аз да го направя.




30 факта за мен:
  1. На 25 години съм. Живея в София.
  2. С приятеля ми сме от 9 години заедно.


  3. Имам по голяма сестра която живее в Канада.
  4. Много обичам котки, но съм алергична към тях. Което не ме спира да им се радвам преди да почна да кихам.
  5. Много обичам да ям сладко и хляб.
  6. Постоянно търся рецепти в интернет и се опитвам да ги приготвя сама (не винаги успешно).
  7. Сутрин пия мляко с нес кафе. Понякога и след обед.
  8. Преди два месеца спрях да пия кола. А преди пиех доста.
  9. Любимият ми сладолед е Raffy – Snickers.
  10. Един от любимите ми сериали е Prison break (Бягство от затвора). Гледала съм го много пъти и пак бих го гледала.
  11. Любимия ми сериал в момента е Дневниците на вампира.
  12. Толкова се бях запалила по The twilight saga, че прочетох книгите за по-малко от седмица.
  13. Отделям средно по час на ден да гледам клипчета в Youtube.
  14. Уча специалност автоматика в ТУ-София, профил Роботика.
  15. Но искам да работя като програмист.
  16. Последните две лета прекарах на бригада в САЩ.
  17. Почти всички обувки ми правят рани отзад на краката, вече си мисля че аз съм дефектна.
  18. Любимият ми цвят за дрехи е розово.


  19. Харесвам песните на Pitbull.
  20. Обичам да гледам фигурно пързаляне.
  21. Любимите ми канали са 24Kitchen и TLC. Мога да ги гледам по цял ден.
  22. Харесвам българските сериали на БТВ. Стъклен дом, Революция Z, Столичани в повече.
  23. Не ям шкембе чорба.
  24. Не нося гривни защото постоянно ги губя.
  25. Харесвам сладникави аромати като ванилия, канела и подобни.
  26. Фен съм на шоколадите Milka, няма по-вкусни за мен.
  27. До пред няколко години не ядях яйца. Сега си ги похапвам всякак.
  28. Изключително търпелива съм, много трудно може някой да ме изнерви.
  29. Очите ми са тъмно кафяви макар да изглеждат като черни.
  30. И последният факт за мен: Спя с плюшено прасе възглавничка.


Да си призная доста лесно изглежда, но всъщност е малко трудно да се сетя толкова много неща за мен които да споделя. Очаквам вашите 30 факта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...