Страници

вторник, 2 юли 2013 г.

Лак за нокри Perfect Sand S55

Здравейте, приятели!



Днес ще ви покажа най-новата ми придобивка: лак за нокти на Perfect с пясъчен ефект.





Нюансът който избрах е под номер S55 - много приятен розов цвят. Ефектът е наистина като пясъчен.


Не стои прекалено грапаво да се закача за дрехите. Можете да избирате от много различни нюанси. Може да се нанася топ лак отгоре без да развали ефекта на лака. Изсъхва нормално бързо и не се разваля при натиск. Маха се лесно с лакочистител. Аз лично използвах лакочистител без ацетон и нямах никакви проблеми. Разбира се става малко по бавно отколкото обикновен лак. И последно, но не по важност, цената на която аз го купих е 6 лв. и мисля че си заслужава парите.
Ето още снимки:


Надявам се да съм била полезна и да съм ви вдъхновила. Чао и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...