Страници

понеделник, 14 октомври 2013 г.

AVON moasic effect лак за нокти

Здравейте, отново!



Ето каква идея за маникюр ми дойде през уикенда. Преди време си взех лак за нокти на AVON moasic effect в цвят moasic mica. В началото не можах да се погодя с този лак, тъй като очакваният начупен ефект при съхнене все не ми се получаваше. Но ето че вече се получава добре. Нанасям тънък слой от лака като се старая да не повтарям където съм минала веднъж. Съхне много бързо. Аз не съм нанесла топ лак отгоре, но той няма да попречи на ефекта. За основа на този сребърен цвят сложих коралов цвят отново на AVON nailwear pro+ цвят coral reef.

Ето и още снимки как изглежда на слънце. На мен ми харесва крайният резултат, а на вас? Споделете в коментарите.


Чао и прекрасна седмица!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...