Страници

вторник, 19 март 2013 г.

Гел-крем за очи Anew Vitale

Здравейте, приятели!

Днешното ревю което искам да направя е за новият околоочен крем на Avon – Anew Vitale.





Получих две мостри от този продукт и тъй като са мостри не мога да споделя нищо за оригиналната опаковка. Предполагам че тубичката е като на другите околоочно кремове на Avon. Ето какво обещават в каталога за този продукт:
„Коктейл от витамини, антиоксиданти и пептиди подсилва структурата на кожата, предпазва я от преждевременно стареене и я оставя естествено озарена. Като резултат, кожата изглежда енергизирана и успокоена. „

Консистенцията е бяла и кремообразна, не прилича на гел. Нанася се лесно, необходимото количество е съвсем малко, все пак говорим за околоочния контур. След нанасяне не оставя мазен филм, попива бързо и оставя кожата видимо освежена. Относно фините линии няма как да ги прикрие или излекува от първото нанасяне. Относно енергизираната и успокоена кожа съм съгласна. Но един голям недостатък на този продукт е че след нанасяне люти на очите. По принцип не съм с чувствителни очи, но от този крем ми люти и очите ми се насълзяват. За мен това е напълно неприемливо за околоочен крем.

Опитах и след нанасяне да остана с затворени очи, но лютенето не преминава бързо, а и ако по късно неволно си разтъркам окото се получава същият неприятен резултат. Относно цената по мое мнение е приемлива. Редовна цена 17 лева за 15 мл, на промоция около 13 лева.

Мисля че кремчето е доста добро, разбира се не е вълшебно, но единствената причина да не си го купя в оригинален размер е лютенето.
Надявам се да съм била полезна с моето мнение.

Лек и прекрасен ден ви желая!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...