Страници

понеделник, 1 април 2013 г.

Фон дьо тен Luxe на AVON

Здравейте, приятели!

Днес ще ви споделя моето впечатление от новият фон дьо тен на AVON LUXE. Взех си една мостричка от него 4 мл, първо защото не бях сигурна дали ще улуча моя цвят, и второ за да видя дали все пак няма да е голямо разочарование което не си струва парите.





Цветът на който се спрях е Natural glamour. Първо за текстурата му - не е много течен, по скоро е кремообразен. Нанася се сравнително лесно. Трябва да работите малко по-бързо с този фон дьо тен, тъй като засъхва бързо и трудно може да коригирате по късно. Относно покривноста му според мен е средна, до пълна ако нанасяте повече продукт. На снимките не се вижда много добре, но можете да добиете представа. Определено има матов завършек. Като цяло на мен ми харесва, но смятам че е тежък за ежедневна употреба. По скоро става за вечерен грим. Издръжливост – аз го носих 8 часа без проблем, след това трябваше да си почистя лицето защото си лягах. На моята комбинирана към мазна кожа, дори след 8 часа не започна да блести в Т-зоната.

Относно цената - струва 25 лева за 30 мл, но обикновено е на промоция около 20 лева. Мисля че е нормална цена за този фон дьо тен. Нито ниска нито висока. Бих си го купила в оригинален размер. Стига да се убедя че това е моя цвят.

Надявам с че ви хареса ревюто ми. Лека вечер от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...