Страници

сряда, 6 март 2013 г.

Серията Kerastase Cristalliste

Здравейте, приятели!

Днес ще направя ревю на серията на Ke ́rastase Cristalliste. Ето какво обещава марката за тази серия: „Формула с изплакване, която разплита заплетените краища и улеснява разресването. Подобрява естествения блясък на косата и заглажда косъма, а косата е лека и въздушна.“ Нека разгледаме всеки продукт по отделно.





Първо ще ви представя шампоана за коса. Опаковката е удобна за да изсипете точно колкото ви трябва. Нуждаете се от по-малко от 10 мл на измиване. Шампоана е прозрачен. Пени се страшно много, което за мен означава, че почиства добре. Ухае много приятно. Оставя косата ми добре измита и много мека. И за разлика от някои други шампоани които съм ползвала, арома остава и след изсушаването на косата.

Балсамът Cristalliste. Има обичайната опаковка за балсам. Кремообразна консистенция бяла на цвят. Необходимото ви количество е с размера на лешник. След нанасяне трябва да престои около минута две. Хубаво е преди да нанесете балсама да подсушите леко косата с кърпа (това се отнася за всички балсами). След изплакване косата ми е по-мека и определено се разресва по-лесно.

И накрая, но не на последно място остана серума Cristalliste. Опаковката е много удобна с помпичка, така лесно дозирате продукта. Моята коса е средно дълга и една помпичка ми е достатъчна. Нанасям серума първо в краищата на косата и след това нагоре до средата. Не нанасям близо до корените за да не изглежда мазна косата. За разлика от кристалите за коса, които преди съм ползвала, серума изсъхва и не оставя мазен филм, който да се вижда. И в същото време се очаква да придава блясък, но на мен лично освен хубавия аромат, друго не прави за косата ми. Вероятно я подхранва, нещо което не мога да забележа с просто око. Плюс на серума е също че можете да го нанасяте както на мокра, така и на суха коса.

И така от всички обещания които марката дава бих казала, че измива добре косата, оставя приятен аромат и прави косата лесна за разресване.Относно невероятния блясък, не забелязвам голяма разлика от преди. Но това е как се отразява на моята коса. На вас може да се отрази различно. И не на последно място, важен фактор е цената. Шампоана – 31 лв. за 250 мл. Балсама - 31 лв. за 200 мл. А серума струва около 41 лв. за 50 мл. Аз лично не бих ги купила отново, тъй като има добри шампоани и балсами за половината на тази цена. А серума лесно се замества с кристали за коса, които струват между 5 и 10 лева.

Надявам се да съм била полезна с тази информация. И не забравяите, че това е просто моята гледна точка.

Желая ви хубав и слънчев ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...