Страници

вторник, 9 април 2013 г.

Лак за нокти Gabrini


Здравейте отново, приятели!

Днес ще направя кратко ревю на лак за нокти Gabrini multivitamin Summer edition - цвят M109.




Изключително покривен лак само от едно нанасяне. Наситен цвят с много хубав блясък. На снимките не съм нанасяла топ лак. Цвета е много приятен, въпреки че в магазина изглеждаше бледо лилав, а след като се лакирах, по скоро изглежда светло син. На снимките също ми изглежда лилав, така че вероятно зависи от светлината. Бързо изсъхва. Често ми се случва да се лакирам и на другия ден да се събудя с надраскан или размазан лак, въпреки че е бил добре изсъхнал. С този лак нямам този проблем, което е огромен плюс за мен. И не на последно място да коментирам цената. Аз си го купих от магазин DM и струваше едва 1,39 лв. Бих казала доста ниска цена за това качество. Имаше още доста интересни цветове и нямам търпение да се сдобия с някои от тях. Ако трябва да търся недостатъци, може би единственият е че мирише доста силно и неприятно, но не бих казала че този аромат се усеща, освен ако не го помиришете умишлено.

Толкова от мен. Надявам се да съм била полезна. Лека вечер и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...