Страници

петък, 19 април 2013 г.

SYOSS спрей за термална защита

Здравейте, приятели!


Ето с какво се сдобих преди няколко месеца. Стилизиращ спрей за топлинна защита на Syoss. Вече имам изградено мнение за този продукт. Ето какво е то:
Първо ето какво ни обещава описанието на опаковката:
За перфектна топлинна защита – до 220⁰C. Предпазва косата от загуба на влага и осигурява максимален контрол при изправянето.Употреба върху суха коса: нанесете на отделни сектори преди да използвате преса. Употреба върху влажна коса: нанесете равномерно върху цялата коса, изсушете със сешоар и след това изправете с преса сухата коса.



Според описанието аз лично разбирам, че може да се ползва само при изправяне на косата. Всъщност няма значение дали ще ползвате преса или маша, стига температурата да не превишава 220⁰C. Когато ще използвам сешоар, обикновено напръсквам цялата коса(като избягвам корените) и след това разресвам с четка, за да разнеса продукта по цялата дължина. Общо взето процедирам по същия начин и когато се изправям с преса, тъй като косата ми не е къдрава и нямам нерви да си играя кичур по кичур. Относно ефективността на термозащитата съм доста доволна. Доста често суша косата си, или я изправям, и изглежда здрава, не ми се изтощават краищата, и не цъфти повече от нормалното. Също така не е с изсъхнали краища. Определено всичко това не се дължи само на този продукт, а на цялостната грижа, но все пак термозащитният спрей върши добра работа. На етикета също пише че стилизира косата, относно това, нямам наблюдение прическата ми да издържа по-дълго от преди. Опаковката е много удобна. Има си помпичка и може да се заключва да не пръска, ако го вземате със себе си на път.



Недостатък на този продукт, или по скоро нещото което не ми харесва в него е, че когато съм го използвала ми заплита краищата на косата. По принцип нямам проблем с разресването, но когато съм ползвала спрея, и реша да се разреша вечерта, косата ми е малко по-заплетена от нормалното.
Цената на стилизиращия спрей за топлинна защита е около 5-8 лева, зависи от къде го купувате. За цената си е добра инвестиция според мен.
Дали бих си го купила отново когато свърши, да определено. Макар да не е магически, определено е добър, имайки в предвид колко беден е избора от такива продукти на българският пазар. Надявам се да съм била полезна с мнението си. Можете да оставите коментар, какво е вашето мнение за този продукт, ако го ползвате.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...